30 grudnia 2022

♥ OOTD: Kobaltowe love.


Hej! :) Nareszcie prezentuję Wam nowy zestaw. Jego bazę stanowi wyrazisty półgolf, który całkiem niedawno dorwałam w sh. Zresztą znaczna część tego ubioru, to rzeczy "z drugiej ręki". Pozostałe to dodatki, na które czyhałam i ostatecznie kupiłam w dobrej cenie. Poniżej zostawiam Wam linki. Jednak jeśli chodzi o Zalando, to korzystniej jest odwiedzić Lounge, ponieważ w kampaniach można znaleźć produkty o połowę taniej. Wracając do zestawu, jako okrycie wierzchnie wybrałam ulubiony ostatnio, oversize'owy płaszcz wykonany głównie z wełny. Poza tym, postawiłam na skórzane dodatki, takie jak buty, pasek, rękawiczki, czy torebka, którą pożyczyłam od mamy. Mam nadzieję, że Wam się podoba to połączenie. Przy okazji, życzę udanej zabawy sylwestrowej oraz dużo zdrowia, wytrwałości, uśmiechu i spełnienia marzeń w nowym roku. Oby był lepszy dla każdego z nas! :)


sweter / sweater - Marks&Spencer (sh)
dżinsy / jeans - New Look (sh)
pasek / belt - Zign (via Zalando Lounge, AW'22; %; tutaj / here)
kolczyki / earrings - H&M (AW'14; %)
botki / boots - Carvela (sh)
płaszcz / coat - H&M (AW'20; sh)
torebka / bag - Liebeskind Berlin (sh)
rękawiczki / gloves - Anna Field (via Zalando Lounge, AW;22; tutaj / here)
kapelusz / hat - Sinsay (AW'22; %; tutaj / here)








bransoletka / bracelet - Pandora (tutaj / here)
charms nieskończoność / infinity charm - Pandora (tutaj / here)
charms miłość i opatrzność / angel wing & heart dangle charm - Pandora (tutaj / here)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.