26 lutego 2023

♥ "Z drugiej ręki": dzianinowa kamizelka. / From second hand: rib knit vest.



Dzień dobry! :) Na koniec tygodnia mam dla Was "nową" zdobycz "z drugiej ręki". Niestety tylko jedną, bo ostatnio jakoś nic ciekawego nie mogę znaleźć. Poza tym, nie miałam ostatnio czasu na dłuższe rundki po różnych sh. Jednak udało mi się chociaż znaleźć, modną perełkę, która była na mojej liście - dzianinową kamizelkę w odcieniu ciepłego beżu. Została wykonana z grubego materiału, jest nieco dłuższa z tyłu, ma idealną długość i rozcięcia po bokach. Na dodatek w składzie posiada 60% bawełny. Myślę, że świetnie będzie wyglądać w połączeniu z białą bluzką, czy koszulą z poszerzanymi rękawami, czarnymi legginsami z rozcięciami z przodu, małą torebką, taliowym paskiem i delikatną biżuterią w kolorze złota. Dodam, że na polskiej stronie, ten model dostępny jest w kremowym kolorze, ale tylko w większych rozmiarach. Natomiast powyższą znajdziecie na zagranicznej platformie. Mam nadzieję, że Wam się podoba. Życzę miłego popołudnia oraz udanego całego tygodnia! :)

H&M

kremowa / cream - tutaj / here
ciemnobeżowa / dark beige - tutaj / here

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.