28 września 2019

♥ Banggood review.


Cześć! :) Dzisiaj przychodzę do Was z kilkoma nowościami od Banggood (link afilacyjny). Pierwszą z nich jest czapka (link afilacyjny), to tzw. model baker boy hat, który po raz kolejny pojawił się w jesiennych kolekcjach wielu sieciówek. Wspomniane nakrycie głowy wybrałam w neutralnym kolorze, dzięki czemu będzie pasowało do niejednej stylizacji. Drugą rzeczą, na jaką się zdecydowałam jest naszyjnik (link afilacyjny) z muszelkami - jeden z najbardziej popularnych dodatków minionego lata. Spodobał mi się jego kaskadowy projekt oraz kolor. Jeśli chodzi o przesyłkę, produkty dotarły do mnie osobno, w różnych terminach. Biżuterię dostałam po ponad dwóch tygodniach od momentu zamówienia. Natomiast na czapkę czekałam dłużej, bo ponad trzy tygodnie. W każdym razie, rzeczy były, jak zwykle bardzo dobrze zabezpieczone, dzięki czemu uniknęły uszkodzeń podczas transportu. Mam nadzieję, że podoba Wam się mój wybór. Życzę miłego wieczoru oraz udanego weekend'u! :)


czapka / cap - tutaj / here (link afilacyjny)




_________________________________________________
* post powstał we współpracy z Banggood.com / post arose in cooperation with Banggood.com

6 komentarzy:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.