11 września 2019

♥ Spinki do włosów z perełkami. / Pearl hair clips.



Hej! :) Dzisiaj pierwsze skrzypce grają jedne z najpopularniejszych dodatków tego sezonu, czyli spinki z perełkami. Wszędzie ich pełno - na pokazach mody, na zdjęciach w mediach społecznościowych, w sklepach, a przede wszystkim we włosach. Nie wiem, jak Wam, ale mnie ten trend bardzo przypadł do gustu. Spowodował, że pamięcią wróciłam do czasów podstawówki, kiedy to spinki były niemalże obowiązkowym uzupełnieniem stroju (przynajmniej w moim przypadku). ;) Powyższy zestaw znalazłam na Allegro (tutaj) za niecałe 15 zł. Postanowiłam go zamówić, ponieważ ceny w sklepach stacjonarnych są nieźle przesadzone. Przy okazji, wybrałam najtańszą opcję dostawy, czyli list ekonomiczny (4 zł). Na przesyłkę nie czekałam długo, bo tylko 4 dni robocze. Jestem bardzo zadowolona ze swojego wyboru. Myślałam, że wsuwki nie będą dobrze trzymały się włosów, ale jednak się myliłam. Wyglądają naprawdę świetnie i są ciekawym uzupełnieniem stylizacji. Fryzura, urozmaicona takim dodatkiem idealnie sprawdzi się na weselu, poprawinach czy innej ważnej imprezie.


_____________________________
You can check your package here in these two sites / Możesz sprawdzić swoją paczkę na tych dwóch stronach: www.tracktry.com & www.ordertracking.com

6 komentarzy:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.