17 września 2019

♥ OOTD: Neon.



Cześć kochani! :) W końcu przygotowałam dla Was nowy zestaw. Jeszcze w letnim klimacie, bo za kilka dni temperatura ponownie wzrośnie, więc jesień będzie musiała poczekać dłużej na swoją kolej. Moja dzisiejsza propozycja jest idealna na imprezę ze znajomymi czy też poprawiny. Cały look tworzy tak naprawdę kombinezon, który w rzeczywistości niestety jest bardziej rażący. Mimo to, postanowiłam połączyć go z kobaltem - równie wyrazistym kolorem. Mam nadzieję, że efekt Wam się podoba. Życzę miłego wieczoru oraz dobrej i spokojnej nocy! :)


kombinezon / playsuit - Femme Luxe (tutaj / here)
kolczyki / earrings - H&M (AW'14; %)
naszyjnik / necklace - Happiness Boutique
sandały / sandal heels - H&M (SS'15; %)
torebka / bag - New Look (sh)










WKRÓTCE WIĘCEJ / SOON MORE


sukienka midi / midi dress - tutaj / here
sukienka w grochy / polka dot dress - tutaj / here
sukienka dżinsowa / denim dress - tutaj / here



_______________________________________
* post powstał we współpracy z Femme Luxe / post arose in cooperation with Femme Luxe

3 komentarze:

  1. Fajne połączenie z kobaltem. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Wydaje mi się, że kobalt jest jednym z tych kolorów, który idealnie pasuje do neonowej zieleni.

      Usuń
  2. Kochana wyglądasz rewelacyjnie, kombinezon jest świetny! Uwielbiam taką fakturę materiału- delikatny plis - dla mnie super ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.