06 września 2019

♥ New in.


Carry, F&F

Cześć kochani! :) Tym razem mam dla Was kilka nowości. Myślę, że to już ostatnie, jakie udało mi się kupić podczas letnich wyprzedaży. W końcu jesień zbliża się wielkimi krokami. Wracając jednak do tematu, jako pierwsze z powyższych, wyhaczyłam dżinsy. Kosztowały tylko 17 zł, a to sprawą likwidacji Tesco, a co za tym idzie, znajdującej się w tym hipermarkecie marki F&F. Spodnie okazały się idealne, nie tylko pod względem rozmiaru, ale i na długość. Poza tym, to mój ulubiony typ - ciemny, prosty, z wysokim stanem i zwężanymi nogawkami. Na dodatek mam już kilka par dżinsów tej firmy i jestem z nich zadowolona. Drugą rzeczą, jaką udało mi się kupić w niższej cenie, jest sukienka. Spodobał mi się jej motyw, połączenie kolorystyczne, krój oraz skład. Przy odrobinie szczęścia, znajdziecie jeszcze ten model w sklepach stacjonarnych. Wkrótce pokażę ją na sobie w dwóch odsłonach. Dajcie znać, czy Wam udało się coś kupić na koniec lata. Życzę miłego wieczoru oraz udanego i słonecznego weekend'u! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.