14 września 2019

♥ Femme Luxe.


Witam serdecznie! :) Tym razem mam dla Was kolejne nowości od Femme Luxe. Pierwszą z nich jest dopasowana mini sukienka w dziewczęcym stylu. Na żywo wygląda bardzo ładnie, ale niestety okazała się na mnie za mała. Mimo to, pokażę ją wkrótce na sobie, a za jakiś czas, mam nadzieję, znajdzie nowego właściciela. :) Dostępna jest też w odwrotnej kolorystyce. Drugą rzeczą na jaką się zdecydowałam, również jest sukienka. To także dopasowany model, ale w stonowanym kolorze i o długości midi. Wykonana jest z grubszego, rozciągliwego materiału. Wyróżnia się eleganckim, kobiecym charakterem. Znajdziecie ją w szerokiej palecie barw. Następnym elementem garderoby, który wybrałam jest dżinsowa mini sukienka bez rękawów, zapinana na guziki. Typ idealny do trampek czy sneakersów, a także szpilek. Dostępna w dwóch odcieniach denimu. Ostatnią już rzeczą jest neonowy kombinezon. Niestety jego kolor na żywo jest dużo bardziej rażący niż na zdjęciach. Mimo to, pięknie podkreśla opaleniznę i śmiało mogę napisać, że sprawdzi się np. na poprawinach czy innej ważnej imprezie. Oczywiście jest to propozycja dla odważnych. :) Znajdziecie go również w pomarańczowym kolorze. Mam nadzieję, że coś przypadło Wam do gustu. Życzę dobrej i spokojnej nocy oraz udanego weekend'u! :)













____________________________________________
* post powstał we współpracy z Femme Luxe /post arose in cooperation with Femme Luxe

4 komentarze:

  1. wow ta jeansowa sukienka naprawdę super! :)
    Zapraszam też do mnie na nowy wpis :* Też modowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka jak kupujesz na tej stronie Femme?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. :) Współpracuję z Femme Luxe i zamawiam przez ich stronę dla blogerów. ;)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.