11 stycznia 2021

♥ Nowość: Buty z sieciówki. / New in: Zara boots.


Dobry wieczór! :) Dzisiaj przybywam do Was z butami pochodzącymi z sieciówki. Jakiś czas temu zamówiłam je online, za sprawą dziewczyn prowadzących konto na IG o nazwie @babasierzuca. Co prawda, wypatrzyłam ten model już kilka miesięcy wcześniej, ale postanowiłam poczekać na obniżenie ceny, bo regularna była dosyć wysoka, jak na sieciówkę, która nie specjalizuje się w sprzedaży obuwia. Dzięki siostrom z @BSR, które swoją relacją na IG przypomniały mi o tym produkcie, kupiłam go za niecałe 100 zł. Buty są wykonane ze skóry naturalnej, mają stabilny, niewysoki obcas, dopasowaną cholewkę z elastyczną wstawką, typową numerację i ozdobione są pięknymi, sztucznymi perłami. Jednak przede wszystkim są wygodne i wydają się solidnie wykonane. Ich minusem jest to, że w okolicach przyszwy są za szerokie. Gdyby były węższe, wyglądałyby zgrabniej i może nie doszłoby do zagnieceń, które widoczne są na zdjęciach. Poza tym, trochę ważą i nie są ocieplane, ale dzięki grubej podeszwie nadają się na aktualną pogodę. Ponadto, niełatwo je założyć, a tym bardziej ściągnąć. Na początku nie miałam pojęcia, że górny pasek pereł jest zapinany na zatrzask, więc możecie sobie wyobrazić moją minę, kiedy nie mogłam się ich pozbyć. Myślałam, że będę zmuszona w nich spać. Żałuję też, że nie nagrałam filmiku, jak w trzy osoby męczyliśmy się, żeby je usunąć z moich stóp. Mało brakowało, a spadłabym przez nie z łóżka albo uszkodziła nogę. ;) Jednak wszystko dobrze się skończyło, bo blondynka ujrzała zatrzaski. ;) Przynajmniej było śmiesznie, a z tego, co wiem, to nie tylko ja miałam taki problem. Mimo to, myślę, że błędem było niezaprojektowanie zamka w tym modelu. Tak, czy siak, jak na razie jestem z nich zadowolona. Zwłaszcza, że szukałam takiego typu od kilku sezonów. Zobaczymy, jak długo utrzymają się te sztuczne perły, bo tak na prawdę one robią tutaj cała robotę. Na koniec tylko wspomnę, że buty aktualnie nie są dostępne, ale cała rozmiarówka powinna być wkrótce uzupełniona. :) Życzę Wam miłego wieczoru oraz dobrej i spokojnej nocy! :)



2 komentarze:

  1. Cały czas zastanawiam się nad tymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiało mogę je polecić, bo jestem z nich zadowolona. Nawet nadają się na aktualne, śnieżne warunki. Wszystkie ich plusy i minusy wymieniłam powyżej. Nawet widziałam, że na stronie internetowej Zary, rozmiarówka została uzupełniona. :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.