23 stycznia 2021

♥ "Z drugiej ręki". / From second hand.


Hej kochani! :) Tym razem przygotowałam dla Was zestawienie kilku zdobyczy "z drugiej reki". Pierwszą z nich są dwukolorowe dżinsy z wysokim stanem, które wyróżniają się dopasowanym krojem oraz surowo wykończonymi i wyciętymi z przodu nogawkami. W poprzednim wpisie, możecie zobaczyć z czym je zestawiłam (klik). Kolejnym elementem garderoby, na który się skusiłam jest cienki sweter wykonany z wiskozy, zdobiony guzikami w kolorze złota. Dodam, że świetnie się układa i ma idealną, jak dla mnie długość. Ostatnią już rzeczą jest taliowana marynarka z dłuższym tyłem, której kołnierz, jak i rękawy zostały obszyte koralikami oraz cekinami. Poza tym, jak widzicie, żakiet charakteryzuje się pagonami, kilkoma srebrnymi zamkami i mnóstwem guzików w tym samym kolorze. Dajcie znać, czy coś przypadło Wam do gustu. Życzę miłego, udanego weekend'u! :)

Zara


H&M

 
Holly & Whyte by Lindex

6 komentarzy:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.