07 stycznia 2021

♥ OOTD: A pop of pink is all you need.


Witam serdecznie! :) W końcu prezentuję Wam nowy zestaw. W porównaniu do kilku poprzednich, jest zdecydowanie bardziej komfortowy, a co za tym idzie, idealny na co dzień. Jego bazę stanowi lekki, ale ciepły i bardzo przyjemny w dotyku sweter zdobiony falbanami. Dobrałam do niego dopasowane, rozciągliwe jegginsy "z drugiej ręki", ciepłą kurtkę pilotkę oraz solidne trapery. Pozostałe elementy, to dobrze Wam już znane dodatki. Dajcie znać, czy lubicie takie luźne zestawy. Życzę miłego wieczoru oraz udanego weekend'u! :)


sweter / sweater - H&M (AW'20; tutaj / here; %)
jegginsy / jeggings - Golddigga (sh; tutaj / here)
pasek / belt - Carry (AW'16; %)
kolczyki / earrings - Zaful (AW'18)
naszyjnik / necklace - NN
trapery / boots - Timberland (AW'17; tutaj / here; %)
kurtka / jacket - Bershka (AW'19; %)
torebka / bag - New Yorker (AW'20; tutaj / here; %)










6 komentarzy:

  1. Śliczny sweter. Ten naszyjnik idealnie do niego pasuje. A cała stylizacja sprawia wrażenie bardzo wygodnej.
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło. :) Również życzę wszystkiego najlepszego!

      Usuń
  2. Nie nosze spodni. Nosze spodnice i sukienki. Razem mam ich ok 20szt. Rajstop ok 15szt bo nie lubie wlaczac czesto prania. Kupuje jedynie grube rajstopy koloru czarnego wszystkie takie same bez wzorow bo juz sukienki mam wzorzyste. Rzadziej sie drą i nie widac cerowan jak na palcach zrobi sie dziura.

    Fajna stylizacja, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jeszcze kilka lat temu częściej chodziłam w sukienkach i spódnicach niż w spodniach. Jednak teraz jest mi wygodniej i praktyczniej w dopasowanych, rozciągliwych dżinsach z wyższym stanem. Choćby ze względu na pracę. Dzięki za komentarz. Cieszę się, że ten zestaw przypadł Ci do gustu. :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.