31 lipca 2021

♥ Nowości z wyprzedaży. / New fashion items from sales.

Dobry wieczór kochani! :) Dzisiaj prezentuję Wam kilka drobiazgów z wyprzedaży. Pierwszym z nich jest koszulka, w której spodobał mi się słoneczny kolor, napis oraz jakość. Niestety ten produkt nie jest dostępny w sklepie internetowym, ale może znajdziecie go stacjonarnie. Nie wiem, jak Wam, ale mnie brakuje prostych koszulek w ciekawych barwach. Poniższa świetnie sprawdzi się w połączeniu ze spodniami, szortami, czy też spódnicami. Kosztowała 10,99 zł, więc myślę, że zdecydowanie było warto. Drugim produktem, który wpadł mi w oko są kolczyki muszelki. Lubię biżuterię w kolorze złota, zwłaszcza noszoną latem. Dodam, że znajdziecie je online. Następną rzeczą jest opaska, którą kupiłam za kilka złotych już jakiś czas temu, ale zapomniałam ją pokazać w shopping haul'u. Natomiast miała swoją premierę, jako element zestawu - post tutaj. Kolejnym dodatkiem znowu są kolczyki. Tym razem z perełkami. Szukałam takiego typu od jakiegoś czasu i dorwałam za parę złotych. Niestety podobnie, jak koszulka, nie są dostępne online, ale może znajdziecie je stacjonarnie. Na koniec mam dla Was sukienkę z balonowymi rękawami i rozkloszowanym dołem. Spodobał mi się w niej nie tylko kolor, ale przede wszystkim świetny krój, który wygląda dziewczęco i sprawia, że materiał pięknie się układa. Na poniższym zdjęciu, jak i na stronie internetowej outlet'u Pepegi nie wygląda przekonująco, ale na żywo naprawdę robi wrażenie. Wkrótce zaprezentuję ją na blogu. Dajcie znać, co Wam udało się znaleźć podczas wyprzedaży. Życzę dobrej i spokojnej nocy oraz udanej niedzieli! :)

koszulka / T-shirt - H&M



kolczyki / earrings - CCC (tutaj / here)



opaska / headband - Action



kolczyki / earrings - H&M



sukienka / dress - Zara (via Pepegi outlet; tutaj / here)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.