21 lipca 2021

♥ Nowości: buty. / New in: shoes.

Hej! :) W końcu pojawiam się z kilkoma nowościami. Tym razem skusiłam się na sandały wykonane z imitacji zamszu oraz materiałowe trampki. Pierwsze zachwyciły mnie ciekawym krojem oraz oryginalnym zapięciem. Poza tym, są stabilne oraz ładnie się prezentują. Niestety trochę gryzą mnie w paluchy. Miałam je na sobie dopiero dwa razy, więc liczę, że to minie. Jeśli chodzi o drugą parę, to kupiłam je, ponieważ potrzebowałam wygodnych tenisówek w ciemnym kolorze. To produkt solidny, lekki, z antypoślizgową podeszwą, wykonany z przewiewnego materiału, dobrze dopasowujący się do stopy. Znajdziecie je tutaj i tutaj, a w TK Maxx najtaniej. Dodam, że i w tym przypadku dochodzi u mnie do obcierania skóry. Tutaj akurat pod kostkami. Moim zdaniem, buty w tym miejscu powinny być bardziej wykrojone, jak na przykład kultowe już Convers'y (post tutaj). W związku z tym, jeśli macie wybór, to postawcie właśnie na tę markę. Ja żałuję, że tak nie zrobiłam. Na koniec wspomnę, że w poniższych trampkach byłam tylko dwa razy, więc jeszcze dam im szansę. Dajcie znać, czy Wam udało się coś kupić na wyprzedaży. Życzę miłego wieczoru! :)

Pull&Bear (via TK Maxx)

Levi's (via TK Maxx)

3 komentarze:

  1. Fajowe bucisze ❤ Mimo, że przepadam za obsasami, to te Twoje są naprawdę śliczne ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Cieszę się, że przypadły Ci do gustu. :)

      Usuń
  2. Supcio :). Ja już zakochałam się w tych butach. W szczególności w tych trampkach, bo uwielbiam sportowe buty. Jeszcze trochę i też odwiedzę, jakiś dobry sklep z butami damskimi i wybiorę się na shopping :). Butów nigdy za wiele ;p xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.