26 lipca 2021

♥ OOTD: Trio.



Witam serdecznie! :) Tym razem mam dla Was jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych w okresie letnim. Co prawda, zdjęcia tego zestawu, podobnie zresztą, jak poprzedniego, zrobiliśmy rok temu, ale myślę, że jest on, jak najbardziej aktualny. Nie wiem, jak Wy, ale ja jestem wielką fanką białych bluzek / koszul. Dzisiaj przedstawiona jest lekka, zwiewna, a z racji, że ma falbany przez co dodaje objętości, najlepiej wygląda z dopasowanymi dżinsami z wysokim stanem. By nie było zbyt nudno, postawiłam na czerwone dodatki i odrobinę złota. Mam nadzieję, że Wam się podoba. Życzę miłego wieczoru oraz udanego tygodnia! :)



bluzka / blouse - Noracora (SS'20)
dżinsy / jeans - F&F (SS'18; %)
pasek / belt - Carry (SS'15; %)
kolczyki / earrings - House (SS'18; %)
sandały / sandals - Ryłko (SS'19; %)
torebka / bag - Mohito (SS'14; %)








____________________________________________
* post powstał we współpracy z Noracora / post arose in cooperation with Noracora

1 komentarz:

  1. The top is so cute! I like the pop of colors from your accessories!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.