07 stycznia 2023

♥ Nowości z sieciówek. / New in.



Cześć! :) Tym razem pojawiam się z nowościami z sieciówek. Zdecydowaną większość stanowią akcesoria. Zwłaszcza zimowe, czyli rękawiczki, kapelusze, czy beret. Jeśli chodzi o te pierwsze, to postawiłam na czarne, wykonane ze skóry, ale jestem z nich średnio zadowolona, ponieważ na stronie wyglądały na matowe, a w rzeczywistości okazało się, że zewnętrzna część jest lakierowana. Co prawda są solidnie wykonane i bardzo ciepłe, ale to nie do końca mój styl. Drugie są materiałowe i zdecydowałam się na nie, bo pasowały do kapelusza. Jeśli o niego chodzi, to bardzo ładnie się prezentuje i dobrze leży. Podobnie, jak kobaltowy, ale ten jest już nieco słabszy jakościowo. Mimo to, jestem z niego zadowolona, a jak wygląda, możecie zobaczyć w jednym z poprzednich wpisów. Co do beretu, również nie jest rewelacyjny gatunkowo, ale przynajmniej wykonany głównie z wełny.  Kolejną partię stanowią paski, na których punkcie mam chyba ostatnio obsesję. ;) Od pewnego czasu wybieram tylko skórzane, które na pewno posłużą na dłużej. M.in. czarny ze złotą, delikatną klamrą, taliowy, a brązowy dostałam w prezencie od mojego chrześniaka. Natomiast ostatni jest metalowy. Polowałam na niego już jakiś czas i udało się dorwać w dobrej cenie. Następnym elementem garderoby jest czerwony, prążkowany golf wykonany z bawełny. Bardzo polubiłam się z tego typu ubiorem. Nie wiem tylko dlaczego na stronie kolor opisany jest jako róż. Kolejnym produktem są trampki na platformie, które dostałam w prezencie od mamy. Moje stare Convers'y mają już swoje lata, więc poniższe na pewno mi się przydadzą. Następną rzeczą jest bawełniana piżama z uroczym, dziewczęcym nadrukiem. Ich nigdy za wiele. ;) Ostatnim już dodatkiem w podobnym stylu jest opaska, którą również dostałam od mojego chrześniaka. :) Poniżej zostawiam linki do produktów, które są jeszcze dostępne online. Pozostałe może uda Wam się znaleźć stacjonarnie. Dodam, że akcesoria kupione w kampaniach na Zalando Lounge kupiłam co najmniej o połowę taniej niż na standardowej platformie Zalando. W Ochniku skorzystałam z darmowej wysyłki, w Sinsay'u z promocji na akcesoria zimowe i z rabatu z okazji założenia aplikacji. Mam nadzieję, że coś z poniższych rzeczy przypadło Wam do gustu. Życzę dobrej i spokojnej nocy oraz udanej niedzieli! :) 


beret / beret - Sinsay (tutaj / here)
kapelusz / hat - Sinsay (tutaj / here)


golf / turtleneck - Sinsay (tutaj / here)


trampki / trainers - Converse (tutaj / here; tutaj / here)


pasek / belt - Ochnik (tutaj / here)


pasek / belt - Even&Odd (via Zalando Lounge; tutaj / here)


pasek / belt - Zign (via Zalando Lounge; tutaj / here)


pasek / belt - Ryłko (tutaj / here)


rękawiczki / gloves - Carry
kapelusz / hat - Carry



rękawiczki / gloves - Anna Field (via Zalando Lounge, tutaj / here)


piżama / pajama - Carry (tutaj / here)


opaska / headband - Mohito

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.