10 stycznia 2023

♥ Dziękuję za rok 2022! / Thank you for 2022!



Witam Was serdecznie! :) Przyszedł czas na podsumowanie roku 2022. Z tej okazji, chciałam podziękować mojemu kuzynowi - autorowi zdjęć, bez którego nie miałabym swojego miejsca w sieci. Dziękuję również wszystkim firmom, z którymi miałam przyjemność współpracować w zeszłym roku. Mowa o Noracora (link afilacyjny), Customizeone (link afilacyjny), FeelInGirl (link afilacyjny), Popilush (link afilacyjny), Azazei (link afilacyjny), Romytisa (link afilacyjny), Acemenswear (link afilacyjny), Biztunnel (link afilacyjny) oraz Kinie Sokół (link afilacyjny). Jednak przede wszystkim, dziękuję Wam - czytelnikom i bliskim mi osobom. Przy okazji, chciałam Wam życzyć wszystkiego, co najlepsze w nowym roku. Szczególnie zdrowia, radości, szczęścia, pomyślności, realizacji planów, uśmiechu, dobrych przyjaciół oraz spełnienia marzeń! :) Poniżej znajdziecie wszystkie zestawy z roku 2022. Miłego oglądania! :)

1, 2, 3


1, 2, 3


1, 2, 3


1, 2, 3


1, 2, 3


1, 2, 3


1, 2, 3


1, 2, 3


1, 2, 3, 4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.