19 stycznia 2023

♥ Swetry "z drugiej ręki". / Sweaters from second hand.



Hej! :) Dzisiaj przygotowałam dla Was zestawienie swetrów "z drugiej ręki", które ostatnio udało mi się dorwać. Każdy z nich pochodzi z innego sh. Pierwszy golf skusił mnie cukierkowym kolorem, dzwonowatymi rękawami oraz prążkowanym, grubym i mięsistym materiałem, w którego skład wchodzi 50% wiskozy. Gdyby był wykonany z samego akrylu i poliestru, to pewnie bym go nie kupiła. Jeśli chodzi o kardigan, to zainteresował mnie ze względu na modny krój, cekinowe zdobienia, lekko balonowe rękawy i nieco oversize'owy krój. Poza tym, posiada kieszenie i tak, jak poprzedni, jest gruby i mięsisty. Ostatni pulower również posiada golf, ale szeroki, który na dodatek można różnie układać. Ponadto, ma ładny odcień beżu, rozcięcia po bokach, lekki materiał i luźny fason, więc można go nosić na kilka sposobów. Jednak co najważniejsze, został wykonany z wełny merino. Drobnym minusem jest to, że odrobinę gryzie, ale jakoś bardzo mi to nie przeszkadza. Dajcie znać, czy któryś ze swetrów szczególnie przypadł Wam do gustu. Życzę miłego wieczoru oraz udanego weekend'u! :)

Next


Milly


Di Strick

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.