10 czerwca 2020

♥ Femme Luxe.


Cześć! :) Dzisiaj pojawiam się z nowościami od Femme Luxe. Tym razem zdecydowałam się głownie na koszulki. Pierwsze dwie, mają nie tylko ten sam kolor, ale i oversize'owy krój. Różni je oczywiście tylko nadruk ('Perfect', 'Ooh La La'). Dodam, że T-shirt'y zostały wykonane w 100% z bawełny. Wkrótce, na blogu pokażę Wam, z czym je zestawiłam. Kolejną rzeczą, jaką wybrałam, jest codzienny, wygodny zestaw ubrań, idealnie dopasowany do czynności wykonywanych w domu. Dół, to ciepłe, przylegające legginsy wykonane z grubszego materiału. Natomiast góra, to krótka, szeroka bluza z dzwonowatymi rękawami i falbaną u dołu. Wygląda świetnie, nie tylko na co dzień. Ostatnią już rzeczą jest lawendowa, krótka koszulka z surowym wykończeniem. Została również wykonana z bawełny. Idealnie wygląda z szortami, spódnicami czy spodniami z wysokim stanem. Mam nadzieję, że podoba Wam się mój wybór. Życzę miłego wieczoru oraz udanego, długiego weekend'u! :)







_______________
COLLECTION:
Joggers
Loungewear
T-shirts

_______________________________________
* post powstał we współpracy z Femme Luxe / post arose in cooperation with Femme Luxe

4 komentarze:

  1. Już trochę za dużo tego jest ;p ... same dresidłą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to pierwszy tego typu zestaw. ;) Poza tym, bardzo lubię markę Femme Luxe. Głównie za to, że oferuje ciekawe, nowoczesne elementy garderoby, wykonane z całkiem dobrych materiałów.

      Usuń
  2. Koszulki mają naprawdę ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skusiłam się, bo są całe bawełniane. Poza tym, lekkie i zwiewne. Zobaczymy, jak z jakością, po praniu. ;)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.