23 czerwca 2020

♥ Noracora.



Dobry wieczór! :) W końcu prezentuję Wam nowości od sklepu internetowego Noracora. Jak widzicie, zdecydowałam się na różne elementy garderoby. Kierowałam się nie tylko najnowszymi trendami, ale przede wszystkim swoim poczuciem stylu. Mam nadzieję, że coś przypadło Wam do gustu. Wkrótce pokażę na blogu zestawy, z wykorzystaniem powyższych produktów. Życzę miłego wieczoru oraz udanego tygodnia! :)








sukienka / dress - tutaj / here 

_______________________________________
* post powstał we współpracy z Noracora / post arose in cooperation with Noracora

4 komentarze:

  1. Piękna torebka i sukienka ! nawet nie znałam tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) To dosyć nowy sklep, bo działa dopiero od ok. dwóch lat.

      Usuń
  2. Masz świetny styl lubię tu zaglądać :) Elegancja to minimalizm dla mnie i to nigdy się nie znudzi. Twoje propozycje są idealne na lato, a torebka jest świetna. Kupiłam niedawno podobna w hurtowni Versoli i w towarzystwie z klasyczną białą sukienką czy koszulą wyglądam jak włoszka :) Takie torby ładnie prezentują się także na zakupy :) Może gdy minie koronawirus to udam się na wakacje i z pewnością tą torbę wykorzystam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.