13 czerwca 2020

♥ OOTD: Polka dots.



Hej! :) Tym razem mam dla Was nowy zestaw. Pierwsze skrzypce gra w nim dziewczęca sukienka w stylu retro. Głównie, dobrałam do niej dodatki w kolorze bieli i złota. Nie zabrakło jednak elementu o charakterze boho, czyli torebki z plecionki. Myślę, że świetnie się wpisuje w klimat całej stylizacji. Dajcie znać, czy moja dzisiejsza propozycja przypadła Wam do gustu. Życzę udanego weekend'u! :)


sukienka / dress - Banggood (SS'20; %; tutaj / here) (link afilacyjny)
kolczyki / earrings - House (SS'18; %)
naszyjnik / necklace - Dedicante.pl (AW'18)
sandały / sandal heels - Top Secret (SS'15; %)
torebka / bag - Banggood (SS'19; %)
kapelusz / hat - Banggood (SS'17; %)













_______________________________________
* post powstał we współpracy z Banggood / post arose in cooperation with Banggood

8 komentarzy:

  1. PRzepiękna stylizacja, letnia, lekka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja zrobiła na mnie wrażenie, sukienka skradła moje serce. <3 Uwielbiam grochy, są w każdym sezonie na czasie.:):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo się cieszę. Myślę, że grochy to kultowy wzór. ;)

      Usuń
  3. sliczna sukienka i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love the colour, polka-dots, look of the fabric, drape, collar, flared cuffs on the sleeves, and over all appearance of that girlish Banggood retro dress!!!
    It looks pretty styled with the white hat, braided bag and pretty jewellery.
    You look very pretty wearing that lovely outfit!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.