02 czerwca 2020

♥ OOTD: Pink mesh floral.



Witam serdecznie! :) W końcu przygotowałam dla Was nowy zestaw. Tym razem postawiłam na pastelową kolorystykę i dziewczęcy styl. Wszystko za sprawą cukierkowej bluzki oraz dżinsów i torebki z kwiatowym nadrukiem. Do stworzonej bazy, dobrałam wyrazisty naszyjnik oraz drobne kolczyki - tak dla urozmaicenia całego zestawu. Natomiast dla wygody, założyłam obuwie sportowe. Mam nadzieję, że przypadła Wam do gustu moja dzisiejsza propozycja. Życzę miłego wieczoru! :)


bluzka / blouse - Femme Luxe (tutaj / here)
dżinsy / jeans - New Look (sh)
kolczyki / earrings - H&M (AW'14; %)
naszyjnik / necklace - NN
sneakersy / sneakers - Puma (via AboutYou.com; %)
torebka / bag - Mohito (SS'17; %)













_______________________________________
* post powstał we współpracy z Femme Luxe / post arose in cooperation with Femme Luxe

4 komentarze:

  1. Bluzka fantastyczna, torebka też urocza:) Pasuje do Ciebie taki pastelowy zestaw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Poza czernią i kolorami ziemi, lubię też pastele i mimo wieku dobrze się w nich czuję. ;)

      Usuń
  2. Wybacz ale kicz. Przesyt wszystkiego. Koronki, kwiaty, wszędzie wzory, błyszczące ozdoby, istny jarmark. Im mniej tym lepiej a tutj choinka z ozdobami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.