26 czerwca 2020

♥ OOTD: Perfect.



Witam serdecznie! :) Nareszcie przygotowałam dla Was nowy zestaw. Tym razem, zdecydowałam się na jedno z moich ulubionych połączeń kolorystycznych, które jednocześnie jest klasyczne i bardzo proste. Bazę stanowi tutaj oversize'owa koszulka, połączona z dżinsami z wysokim stanem, pochodzącymi "z drugiej ręki". Dla podkręcenia całej stylizacji, wybrałam wyrazisty naszyjnik i pasujące do niego - drobne kolczyki, a także torebkę przypominającą plecak oraz kobiece sandały na szpilce. Jednak najważniejszym i zarazem niepozornym dodatkiem, jest skórzany pasek, dzięki któremu sylwetka nie została zaburzona. Ten element pozwolił mi też na schowanie przedniej części koszulki, do spodni. W przeciwnym razie wyglądałabym w niej, jak w koszuli nocnej. ;) Mam nadzieję, że podoba Wam się to rozwiązanie. Życzę miłego wieczoru oraz udanego weekend'u! :)


koszulka / T-shirt - Femme Luxe (tutaj / here)
dżinsy / jeans - Topshop (sh)
pasek / belt - Carry (AW'16; %)
kolczyki / earrings - H&M (AW'14; %)
naszyjnik / necklace - NN
sandały / sandal heels - H&M (SS'14)
torebka / bag - New Yorker (AW'19; %)










_______________
COLLECTION:
Joggers
Loungewear
T-shirts

_______________________________________
* post powstał we współpracy z Femme Luxe / post arose in cooperation with Femme Luxe

4 komentarze:

  1. Cała stylizacja prezentuje się bardzo ładnie. Sportowa elegancja. Mega plus za naszyjnik do t-shirtu nadałaś dzięki temu dodatkowej kobiecości tej stylizacji. Diabeł tkwi w szczegółach - a raczej w dodatkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny look - lubię takie. A koszulki z FemmeLuxe są naprawdę świetne, też je mam, już kilka wzorów uzbierałam ;
    Buziaki ;*

    Zapraszam do siebie, nowa stylizacja czeka na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Cieszę się, że zestaw przypadł Ci do gustu. Również jestem zadowolona z jakości koszulek Femme Luxe.

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.