22 stycznia 2012

♥ Project: What we can do with shabby handbag and old jeans?



Dzisiaj chciałam Wam przedstawić mój najnowszy projekt i pokazać, co możemy wykonać ze zniszczonej torebki i starych jeans'ów. Przedstawiona na zdjęciu, biała torebka miała już cztery lata, a więc przez częste i długie użytkowanie zniszczyła się niestety, ale mimo tego nie chciałam się jej pozbywać. Zdecydowałam więc, że użyję ją do mojego następnego projektu. Znalazłam stare jeansy i wpadłam na pomysł, że można je wykorzystać do stworzenia "nowej" torebki. Wykonałam więc rysunek i zaniosłam go z całą resztą do mojej zaufanej krawcowej. Ja tylko wymyślam projekty i staram się je rysować. Natomiast wszystko wykonywane jest przez moje dwie fantastyczne krawcowe, ponieważ nie posiadam niestety takiego daru jak one... Torebka została obszyta jeans'em, a przód przyozdobiony trzema falbankami, które uwielbiam prawdopodobnie na wszystkim!


Today I want to show you my new project. I used here old handbag and jeans. I made a draw and took everything to my fantastic dressmaker. And here is the result: denim handbag with frills. This is the way what we can do with shabby handbag and old jeans.





2 komentarze:

  1. no i gdzie się podziewasz?? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Moniko :) ja je bardzo lubię więc często można mnie w nim zobaczyć ale to też dlatego że nie mam krótkiej czarnej w miarę eleganckiej kurtki która by pasowała do spódnicy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.