20 kwietnia 2012

♥ New in. Loves from second hand.





Dzisiaj chciałam pokazać Wam zdobycze z sh, które nabyłam jakiś czas temu, ale nie miałam za bardzo szansy na zrobienie im zdjęć, dlatego też nadrabiam to teraz.

  • Bluzka w kolorze pudrowego różu z falbankami i koronkowymi elementami.
  • Biała kamizelka, w której zakochałam się, gdy zobaczyłam ją w H&M, ale moim zdaniem była za droga, więc jej nie kupiłam. Kilka dni później znalazłam podobną w sh! Myślę, że będzie świetna do letnich, zwiewnych sukienek i koszul w połączeniu z szortami.
  • Sandałki w kolorze metalicznego brązu, które mają niski obcas, więc zapewne będą bardzo wygodne.
 

Today I wanted to show you things from second hand which I bought a few days ago but I did not have a time for photos, so I am doing it now.

  • Blouse in powder pink colour with frills and lace elements.
  • White vest. I fall in love in similar vest at H&M but it was too expensice, so I did not to buy it. Few days ago I found this one at second hand! I think it will be great with summer dresses and shirts with shorts.
  • Sandals in metallic brown colour. Heels are very short so they are very comfortable.

14 komentarzy:

  1. różowa koszula jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. What a beautiful pink blouse! Love it!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much :) I wore it today with black asymmetric skirt, tights, boots, handbag and silver jewellery (:

      Usuń
  3. te rzeczy są przecudowne, wow! właśnie za to kocham lumpeksy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dokładnie tak, wyjątkowe i zazwyczaj jedyne w swoim rodzaju :)

      Usuń
  4. You will look beautiful in these! Can't wait to see the post!

    Xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice romantic blouse!!! Great blog!!!
    If you want, check out my blog

    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocza bluzeczka.

    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/04/krotko-i-wiosennie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.