31 sierpnia 2012

♥ Project: High waisted denim shorts with original trouser legs.


Marzyły mi się jeansowe szorty z wysokim stanem i oto są! :) W sh znalazłam rybaczki, które idealnie nadawały się na mój kolejny projekt. Najlepsze w nich są oczywiście nogawki oryginalnie wykończone. Mam nadzieję, że przypadły Wam do gustu :) W kolejnym poście pokaże jak samodzielnie ozdobić koszulę.


Oto przykładowy zestaw z mojej szafy. Przepraszam za jakość zdjęć, ale nie dorobiłam się jeszcze lustrzanki, niestety... Miłego wieczoru! :)


I dreamed about high waisted denim shorts and now I have them! :) I found 3/4 trousers at second hand. They were perfect for my project. After alternation the best are original trouser legs. I hope you like it! :) Next post will be about DIY: how to change your shirt :)

In the second photo I'm showing you outfit from my wardrobe. Pics are not so great, so I'm sorry. I'm earning for better camera... Have a nice evening! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.