16 sierpnia 2015

♥ OOTD: You are the Miracle.


"Odejść od tego kto ci szkodzi. Zostać z tym, kto cię kocha.
Przebaczyć temu, kto cię zranił najbardziej. Zaakceptować siebie,
takim jakim jesteś. Stworzyć, to czego najbardziej się boisz.
Być zadowolony z tego jak jest. Mieć nadzieje,
że najlepsze jest jeszcze przed tobą. Brać życie mniej poważnie.
Cieszyć się każdym cudem, tajemnicą, niepewnością
i radością jakie ma dla nas ten świat."


Regina Brett - "Jesteś cudem. 50 lekcji jak uczynić niemożliwe możliwym."



Witam! :) Ostatnio obiecałam Wam, że jeszcze tego lata przygotuję kolejną stylizację z kombinezonem w roli głównej. Tak, więc słowa dotrzymuję. Wiem, że trochę to trwało, ale ostatni tydzień był dla mnie dość intensywny. Nie, absolutnie nie narzekam, bo nie ma na co. Wręcz przeciwnie, jestem bardzo zadowolona, ponieważ to były świetny czas :) W drugi weekend miesiąca bawiłam się na weselu. Było to najbardziej udane przyjęcie w moim życiu. Natomiast w tygodniu, wybrałam się z przyjaciółką do Krakowa, gdzie m.in. odwiedziłyśmy moją dobrą kuzynkę. Ponadto, wczoraj miałam okazję spędzić czas z dziewczynami z pracy. Korzystając z wolnego wybrałyśmy się w góry. Poza tym, praca, spotkania z rodziną czy przyjaciółką. Oczywiście za dzisiejszy post brałam się kilkukrotnie w ciągu ostatnich dni, jednak chęć spędzenia czasu z ludźmi znaczy dla mnie o wiele więcej niż przesiadywanie przed komputerem. Zawsze wybieram towarzystwo człowieka niż maszyny. Nie zapominam o swojej pasji, jednak mam swoje priorytety. Wracając do zestawu, jak już wcześniej wspomniałam, główną rolę gra tutaj kombinezon w kolorze kamelowym oraz ecru. Góra wykonana jest z cienkiego, przewiewnego materiału, a dół imituje zamsz. Chciałam pozostać w odcieniach brązu, więc wybrałam odpowiadające temu szpilki oraz torebkę. Poza tym, dobrałam oryginalne okulary, których oprawki są pozłacane oraz wyróżniają się ciekawym, zwierzęcym printem. W biżuterii postawiłam na kolczyki oraz delikatną bransoletkę. Mam nadzieję, że stylizacja przypadła Wam do gustu. Dobrej nocy! :)


kombinezon / playsuit - Glamorous (sh)
buty / shoes - Aldo (sh)
torebka / bag - House
kolczyki / earrings - Top Secret (SS'14; %)
bransoletka / bracelet - Mohito (SS'14; %)
okulary / sunglasses - Carry (SS'14; %)














13 komentarzy:

  1. pięknie Kochana wyglądasz:) śliczny masz kombinezon:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny ten kombinezon ;)
    super, że tak aktywnie spędzasz czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kombinezon i ta torebka<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi Monika! I like very much this ootd. You are really sweet and your bag is really nice! I'm Eni, blogger from Italy....If you want, take a look at my blog and let me know what you think. Kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  5. You look amazing girl! Nice style and blog you have

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne połączenie uwielbiam takie kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wyglądasz w takim zestawie :**

    OdpowiedzUsuń
  8. You look gorgeous in your jumpsuit!

    ♥ Nissi
    www.nissimendes.ch

    OdpowiedzUsuń
  9. super kombinezon, świetny kolor :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny kombinezon, świetnie wyglądasz, mam podobne okulary, super są!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kombinezon, ale jako maniaczka torebek to właśnie to cudo z House zwróciło moją największą uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie wygladasz, masz zgrabne nogi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.