12 czerwca 2016

♥ OOTD: Dream big.


"Nie bój się marzyć. (...) Osiągniesz wszystko, jeśli w to wierzysz.
Łóżko. Budynek. Dwa marzenia. Oba spełnione dzięki komuś,
kto nie bał się marzyć - i zamienił je w rzeczywistość."

Regina Brett - "Jesteś cudem. 50 lekcji jak uczynić niemożliwe możliwym."


Hej! Nareszcie zdołałam wygospodarować trochę czasu na stworzenie nowego wpisu, co bardzo mnie cieszy. Za każdym razem, kiedy tutaj wracam, na mojej twarzy pojawia się ogromny uśmiech. Możliwość realizowania pasji do mody poprzez prowadzenie bloga, daje mi naprawdę wiele satysfakcji i radości. Oby tak dalej! :) Wracając jednak do zestawu, nie kombinowałam zbyt wiele, ponieważ to najprostsze zestawy są najlepsze! Wybrałam kobiecy, elegancki kombinezon w kolorze pastelowo-czarnym, z koronkowymi detalami. Tak przy okazji, przyznam, że uwielbiam ten element garderoby, czy to z długimi nogawkami, czy z krótkimi. Nieważne czy na co dzień czy na pewną okazję, czy wzorzysty czy jednokolorowy. Istotna jest wygoda i to coś, co przyciągnie moją uwagę! ;) Na owerol zarzuciłam taliowaną marynarkę. Ponadto, dobrałam czarne sandały na szpilce, małą grafitową torebkę oraz drobną biżuterię w postaci srebrnego pierścionka oraz kolczyków - anielskich skrzydeł. Co prawda zdjęcia do dzisiejszego postu zostały wykonane niemalże rok temu, ale myślę, że propozycja jest jak najbardziej aktualna. :) Mam nadzieję, że również tak uważacie. Dobrej i spokojnej nocy! :)


kombinezon / romper - Miss Selfridge (sh)
kolczyki / earrings - C&A
pierścionek / ring - NN
sandały / sandal heels - H&M (SS'14 ; %)
marynarka / blazer - Carry (SS'15'; %)
torebka / bag - Toni (sh)











6 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie! Piękny kombinezon, piękny żakiet i Ty piękna jak zawsze. Efekt znakomity.

    OdpowiedzUsuń
  2. u look great, such a nice ring
    keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wyglądasz :*** pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie zauroczyły buciki! Są świetne! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna stylizacja :) Twoje nogi w takim kroju spodenek wyglądają nieziemsko <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.