10 kwietnia 2017

♥ OOTD: Pop of Orange.



Dobry wieczór moi drodzy! :) Mam nadzieję, że weekend spędziliście bardzo miło i równie świetnie rozpoczęliście nowy tydzień. Ja na zakończenie ciepłego i słonecznego poniedziałku mam dla Was zestaw, odzwierciedlający tę pozytywną pogodę. Jako bazę w dzisiejszym zestawie, wybrałam czarny T-shirt z linii basic, do którego dobrałam spodnie typu rurki z wysokim stanem, wyróżniające się wytłoczonym motywem kwiatowym. Na wierzch zarzuciłam długą, zwiewną, marynarkę w soczystym kolorze pomarańczy. Kupiła mi ją mama dość dawno temu w sh i okazuje się, że aktualnie jest to jeden z modniejszych okryć tego sezonu. Jeśli chodzi o resztę elementów, to już tylko dodatki, w postaci torebki, sandałków na szpilce, paska oraz długiego, lecz delikatnego łańcuszka. Mam nadzieję, że całość Wam się podoba. :)



koszulka / T-shirt - H&M (AW'16)
spodnie / pants - Mac (sh)
pasek / belt - Carry (%)
naszyjnik / necklace - Mohito (SS'15; %)
sandały / sandal heels - H&M (SS'14; %)
marynarka / blazer - George (sh)
torebka / bag - Lulu Guinness (sh)











9 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, marynarka prezentuje się pięknie w tym zestawieniu czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudownie wyglądasz:) piękną masz marynarkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już się zachwycałam tą stylizacją na insta :) jest bossska :)

    MADZIASTYLEE

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci w takim kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love how classy this look is and yet you made this oclor Highlight with the Kimono.
    lovely

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pomarańczowa marynarka naprawdę mnie oczarowała! ;) nie każdemu pasuje taki kolorek ;) super ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely orange top! I like the necklace too. :)

    Kathy's delight / Instagram

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie Ci w takim żywym kolorze<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten brzoskwiniowy kolor marynarki totalnie nie mój, ale krój ma świetny! Dopatrzyłam się też jaki to materiał i mam cienki płaszcz o tej samej lejącej strukturze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.