18 stycznia 2018

♥ Zaful review.


Cześć! :) Z marką Zaful (link afilacyjny) współpracuję od prawie półtorej roku. Nie przypominam sobie, żebym przez ten czas się na niej zawiodła. Po części dlatego, że sama staram się wybierać produkty wykonane głównie z naturalnych tkanin. Poza tym, zamiast zamawiać kilka tanich rzeczy, wybieram jedną, droższą i lepszej jakości. Tak, jak w przypadku poniższego płaszcza (link afilacyjny). Zachwycił mnie on nie tylko cukierkowym kolorem, ale i ciekawym krojem. Co najważniejsze, leży idealnie. Wszystko dzięki prawidłowo skonstruowanej tabeli rozmiarów, którą się sugerowałam. Jeśli chodzi o zamówienie, to na jego realizację nie czekałam długo. Paczka przyszła po około dwóch tygodniach. Produkt jak zwykle był bardzo dobrze zabezpieczony i estetycznie zapakowany. Teraz tylko odliczam dni do wiosny, żeby móc go założyć. :) Mam nadzieję, że podoba Wam się mój wybór. Życzę wszystkim miłego wieczoru i udanego weekend'u! :)


płaszcz / coat - tutaj / here (link afilacyjny)


VALENTINES SALE 2018 (link afilacyjny)

______________________________________
* post powstał we współpracy z Zaful /  post arose in cooperation with Zaful

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.