21 lipca 2019

♥ Second hand dress. / Sukienka z drugiej ręki.



Witam Was serdecznie! :) Tym razem pojawiam się z "nowością" z drugiej ręki. Główną bohaterkę dzisiejszego wpisu, wypatrzyła oczywiście moja mama. Sukienka od razu przypadła mi do gustu. Spodobało mi się w niej nie tylko ciekawe połączenie kolorystyczne, ale i tropikalny motyw, który króluje już kolejny sezon. Poza tym, zainteresował mnie oryginalny krój - wycięcia na ramionach, dzwonowate rękawy, asymetryczny dół oraz dekolt w kształcie litery "V". Kolejnym plusem tej sukienki, jest lekki i zwiewny materiał. Natomiast wadę stanowi to, że nie posiada paska, który oryginalnie powinien być dołączony. Mimo wszystko, nie tworzy to przeszkody, bo w talii znajduje się odcięcie, które pozwala na zachowanie odpowiednich proporcji. Jak widzicie, nie tylko w sieciówkach można znaleźć elementy garderoby o modnych krojach czy nadrukach. Co ciekawe, sukienka dostępna jest jeszcze w sklepie internetowym tutaj. Życzę Wam dobrej i spokojnej nocy oraz udanego tygodnia! :)



1 komentarz:

  1. Kocham zakupy w second handach, ostatnio tez sama znalazłam tam kilka perełek :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.