07 sierpnia 2019

♥ New in.


Hej! :) Tym razem przychodzę do Was z kilkoma nowościami. Co prawda kupiłam je już jakiś czas temu, ale część z nich jest nadal dostępna (stacjonarnie lub online). Jako pierwsze, w moje ręce wpadły body z motywem tropikalnym. Spodobało mi się w nich nie tylko połączenie kolorystyczne czy wspomniany wzór, ale i krój, materiał (95% bawełny, 5% elastanu) oraz możliwość regulacji ramiączek. Mogliście je zobaczyć w jednym z poprzednich wpisów (tutaj). Dostępne są w sklepie internetowym w regularnej cenie, natomiast stacjonarnie widziałam je na wyprzedaży za 15,99 zł. Nie wiem z czego wynika ta rozbieżność. Może ktoś mi wytłumaczy. ;) Wracając jednak do tematu, drugą rzeczą, na którą skusiłam się w późniejszym czasie jest hiszpanka. Zainteresował mnie jej kolor, krój oraz przyjemny materiał. Bluzka niestety nie jest już dostępna online, ale ostatnio rzuciła mi się w oczy podczas zakupów w H&M. Również była przeceniona. Jeśli dobrze pamiętam, to na 40,99 zł. Wkrótce na pewno pokażę ją na sobie. Kolejnym produktem, który zwrócił moją uwagę jest naszyjnik z muszelkami. Oryginalnie wyglądał trochę inaczej, bo miał jeszcze jeden łańcuszek z pastelowymi koralikami, ale urwałam go, bo stwierdziłam, że co za dużo, to niezdrowo. ;) Przyznam, że szukałam czegoś takiego w przystępnej cenie i jak widać udało mi się znaleźć. Podobną biżuterię z tym motywem znajdziecie w sklepie H&M (tutaj) i Stradivarius (tutaj). Ostatnim zakupem są skórzane sandały. Skusiły mnie niskim, stabilnym obcasem (3 cm), kolorem oraz solidnie wyglądającym wykonaniem. Niestety strasznie obcierają przy palcach. Mam nadzieję, że z czasem to minie. Przy okazji, może macie jakieś sprawdzone sposoby na pozbycie się tego problemu? Buty dostępne są w sklepie internetowym, w nowej niższej cenie. :) Warto zapoznać się wcześniej z rozmiarówką. Ja zazwyczaj noszę obuwie o numerze 37, a na stronie Ryłko zamawiałam nr 35.


bluzka / blouse - H&M
sandały / sandals - Ryłko (tutaj / here; %)
body / bodysuit - H&M (tutaj / here)
naszyjnik / necklace - Six (via C&A; %)

4 komentarze:

  1. Zdecydowanie body z motywem zwierzęcym to jest coś, co by pasowało do mojej szafy :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka jest piękna, body też mnie urzekło. A muszelkowa biżuteria, to must have tego sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kolory w stylizacjach. Nieco egzotyczne, ale wszędzie pasują!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.