08 września 2019

♥ OOTD: One dress, two ways.



Dobry wieczór! :) Nareszcie mam dla Was nowy zestaw, a właściwie to aż dwa. Jak widać, w obu główną rolę gra ta sama sukienka. Ostatnio pokazałam ją na blogu i obiecałam zaprezentować na sobie. Tak więc dzisiaj dotrzymuję słowa. Dobrałam do niej różne dodatki i tym właśnie sposobem stworzyłam dwie stylizacje - wygodną, która świetnie sprawdzi się na co dzień oraz kobiecą i nieco bardziej elegancką. Dajcie znać, czy któraś przypadła Wam do gustu. Życzę dobrej i spokojnej nocy oraz udanego tygodnia! :)


sukienka / dress - Carry (SS'19; %)
kolczyki / earrings - House (SS'17; %)
trampki / trainers - Converse (Zalando.pl; tutaj / here, %)
torebka / bag - Zaful









sukienka / dress - Carry (SS'19; %)
kolczyki / earrings - House (SS'17; %)
torebka / bag - DressLily (tutaj / here)
sandały / sandal heels - H&M (SS'15; %)






2 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.