23 września 2020

♥ OOTD: Second hand look.

Dzień dobry kochani! :) Dzisiaj przygotowałam dla Was zestaw, składający się głównie z elementów garderoby, pochodzących z tzw. "drugiej ręki". Pierwszym z nich jest koszulka z kolorowymi frędzlami, którą tutaj zestawiłam z plisowanymi spodniami typu kuloty. Do tego dorzuciłam plecak ze skóry ekologicznej, sandały na niewielkim obcasie (które służą mi już od ładnych paru lat) oraz kolczyki koła. Mam nadzieję, że podoba Wam się moja dzisiejsza propozycja, utrzymana jeszcze w letnim klimacie. Życzę miłego popołudnia! :)


koszulka / T-shirt - Primark (sh)
spodnie kuloty / culottes - Zara (sh)
kolczyki / earrings - House (SS'18; %)
sandały / sandal heels - H&M (SS'14)
plecak / backpack - Atmosphere (sh)








2 komentarze:

  1. Sama rowniez lubie raz na jakis czas zajrzeć sobie do second handu. Aczkolwiek do sklepów takich chodzę znacznie rzadziej niż kiedyś. Nie mam czasu Kiedys częściej chodziłam i tym samym znajdowałam znacznie więcej oryginalnych ubrań. Teraz jednak raz na jakiś czas również zdarza się coś nowego dorwać.
    https://mrfashion.pl/szukasz-obuwia-na-kazda-okazje-sprawdz-polbuty-damskie/

    W tym momencie chyba najbardziej szukam jakichś wygodnych półbutów na jesień. Zauwazyłam, ze w swojej szafie nie mam niczego konkretnego.

    A coś fajnego byłoby mi jednak potrzebne. Jakies propozycje na to co jest modne tej jesieni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety też, odkąd zmienił się mój tryb pracy, o wiele rzadziej odwiedzam sh. Może to i dobrze, bo, jak to się mówi: co za dużo, to niezdrowo. ;) Myślę, że świetnie sprawdzą się klasyczne sztyblety, trzewiki, czy botki na słupku. Najlepiej w czerni lub brązie. :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.