12 listopada 2020

♥ OOTD: Bells.



Hej kochani! :) Ostatnio obiecałam Wam, że pokażę jak prezentuje się moja najnowsza zdobycz "z drugiej ręki". Mowa o półgolfie z dzwonowatymi rękawami, który zestawiłam głównie z czarnymi elementami. Jednak by nie było zbyt nudno, postawiłam na kolorowy płaszcz w kratę (również z sh), bordową, futrzaną torebkę oraz delikatną biżuterię w kolorze złota. Mam nadzieję, że Wam się podoba to połączenie. Życzę miłego wieczoru oraz udanego weekend'u! :)


sweter / sweater - Lauren Taylor (sh)
dżinsy / jeans - Reserved (AW'20; %; tutaj / here)
pasek / belt - Carry (AW'16; %)
kolczyki / earrings - Sinsay (SS'20; %)
naszyjnik / necklace - Reserved (SS'20)
płaszcz / coat - Next (sh)
botki / boots - Pull&Bear (AW'17)
torebka / bag - Rosegal











5 komentarzy:

  1. Super stylizacja :) Podoba mi się!
    Ankyls

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello, we would like to say that as editor you have a great website. You are invited to a fun web event organized between blog sites. Add your website and be a candidate for winning by entering the contest. You can get visitors by explaining your website and you can win promotional rewards. We organize our web awards event contest with sponsor support among blogs; Join the world of great blogs now, enter the new year with an award and become a brand.

    Web: http://www.webaward.tk
    Mail: info@webaward.tk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.