23 kwietnia 2023

♥ "Z drugiej ręki". / From second hand.

Witam serdecznie! :) Na koniec tygodnia mam dla Was trochę "nowości z drugiej ręki". Pierwszą z nich jest oversize'owa koszula z ciekawymi, balonowymi rękawami. Ma piękny oliwkowy kolor i myślę, że świetnie będzie wyglądać w duecie z czarnymi kolarkami. Drugą rzeczą jest pleciona torebka, która była na mojej liście zakupów. Tę, którą miałam jeszcze do niedawna musiałam wyrzucić, bo była już znoszona, ale jak widać, udało mi się znaleźć alternatywę. Kolejnym elementem garderoby jest wiskozowa spódnica midi z rozcięciem o neutralnych kolorach. Nie wiem, jak Wy, ale ja jestem wielką fanką tego typu dołów. Świetnie sprawdzają się w upalne dni, bo są lekkie i zwiewne. Następnym produktem są nowe, wiązane sandały na stabilnym, wygodnym obcasie. Wypatrzyła je dla mnie mama. Teraz tylko czekam aż będę mogła je założyć. Ostatnim już zakupem jest ażurowa, dzianinowa, długa, dopasowana spódnica w stylu boho, zdobiona u dołu koralikami. Na żywo wygląda zdecydowanie lepiej niż na zdjęciu. Jak tylko zrobi się cieplej, na pewno pokażę ją na sobie. Dajcie znać, czy coś przypadło Wam do gustu. Życzę dobrej i spokojnej nocy oraz udanego tygodnia! :)

Boohoo


H&M


New Yorker


Zara


Hennes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.