06 września 2023

♥ Nowości z sieciówek. / New in.

Cześć! :) Tym razem pojawiam się z kilkoma nowościami z sieciówek, które stworzyły mój zestaw na wesele kuzynki. Pierwszym z elementów jest spinka w stylu greckim. Nie tylko dodaje uroku, ale i podkreśla fryzurę. Kosztowała kilka złotych, a robi naprawdę świetny efekt. Śmiało mogę ją polecić, bo wykonana jest dobrze, a jeszcze lepiej trzyma się na włosach. Kolejną rzeczą jest wiskozowa, midi sukienka z rozcięciem. Spodobała mi się ze względu na kolor, który idealnie pasuje do tęczówki moich oczu i przy okazji ją podkreśla. Na stronie producenta zawarto informacje, że kiecka ma kolor miętowy. W rzeczywistości to pastelowa zieleń. Jest lekka, zwiewna, dobrze się układa, podkreśla kobiece kształty, ma dekolt w serek z przodu, jak i z tyłu + wiązanie, a także trójkątne wycięcie pod biustem. Kiedy otworzyłam paczkę z tą sukienką, nie byłam nią zachwycona. Materiał okazał się jeszcze bardziej wymięty niż oryginalnie. Jednak kiedy ją porządnie odprasowałam i przymierzyłam, to wiedziałam, że nie zamienię jej na inną. Zależało mi na w miarę prostej, delikatnej, nie poliestrowej kiecce. Ta spełniła moje oczekiwania. :) W sklepie internetowym jest jeszcze dostępna, ale tylko w jednym rozmiarze. Poniżej zostawiam Wam zdjęcie z mojego IG, na którym możecie zobaczyć, jak sukienka się prezentuje. Życzę dobrej i spokojnej nocy. :)

spinka / hair clip - EdiButik (tutaj / here)


sukienka / dress - Mohito (tutaj / here)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.