17 marca 2012

♥ Project: Lace handbag.


Dzisiaj chciałam Wam pokazać mój najnowszy pomysł, który wczoraj odebrałam od swojej krawcowej. To koronkowa torebka na ramię. Przed przeróbką - oryginalnie była to satynowa, jednokolorowa torebeczka w kolorze écru. Była równie piękna. Dlaczego więc ją przerobiłam? Bo jestem blondynką? Nie, a w sumie może i tak... Żartowałam. Chyba... Taka jest prawda, że niestety ją zniszczyłam... Chciałam ją wysuszyć po wyczyszczeniu, więc położyłam ją na grzejniku, po czym pojawiły się okropne plamy. Nie chciałam się jej pozbywać, bo była naprawdę piękna. Jestem z tych osób, które zawsze starają się znaleźć jakieś wyjście i jeżeli coś nie pasuje to próbuję to zmienić, przerobić, żeby odnaleźć prawdziwy urok danej rzeczy. W tym przypadku kupiłam koronkę i wzięłam wraz z torebką do mojej krawcowej. Wytłumaczyłam dokładnie o co mi chodzi. Czekałam bardzo długo na efekt końcowy, ponieważ krawcowa obszyła torebkę ręcznie! Jestem bardzo zadowolona, zresztą tak jak z każdego projektu, który wyszły z pod rąk pań dla mnie wykonujących moje zachcianki. Ja tylko rysuję, tłumaczę o co mi chodzi, a więc jestem od myślenia - projektowania w głowie jak i na kartce. Ciężko pracę wykonują panie krawcowe. Torebka ta jest dla mnie bardzo kobieca, urocza i bardzo modna jeśli chodzi o ten sezon, w którym m.in. królują koronki. Poza tym ja je kocham! Mam nadzieję, że Wam też się spodoba! :)


Today I am showing you my next idea which my wonderful dressmaker made for me. It is a lace handbag. Before it was satin in ecru colour. It is a handmade work. Hope you like it! :)


6 komentarzy:

  1. hej :) znalazłam Cię przez fashiolistę, ciekawy blog! fajnie, że masz wyobraźnię, próbujesz nowych rzeczy, bo całkiem dobrze Ci to wychodzi :) trzymaj tak dalej,
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to miłe :) Dopiero "raczkuję", ale mam nadzieję, że będzie lepiej, więc trzymaj kciuki ;)
      Pozdrawiam :))

      Usuń
  2. bardzo ładna torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o__O This little bag is amazing ! You're so talented. It looks so girly :) Kiss and invite You on GIVEAWAY! x



    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/2012/03/400-followers-and-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.