27 grudnia 2012

♥ New in. Jewellery.

Dzisiaj trochę o nowościach w mojej szafie, a raczej w szkatułce. Tym razem naszyjniki, które dostałam od kuzynki.




Już od dłuższego czasu byłam na kupnie modnych w tym sezonie kolii, konkretnie srebrnego i złotego tak zwanego chokera. I oto małe marzenie zostało spełnione zupełnie przypadkowo...


Można łatwo zauważyć, że na dzień dzisiejszy prym wiodą również kołnierzyki. Te wyglądające jak wycięte z koszuli, czy też bogato zdobione właśnie jako dodatek upiększający koszule, bądź też takie naszyjniki jak na zdjęciu obok. To zdecydowanie mój faworyt.


As you know collars are very fashionable in this season. Especially shirt collars. Those which look like a necklace are great too. This one is my favourite.


Fanką pereł nigdy jakoś specjalnie nie byłam, ale te mnie urzekły. Będą idealnie wyglądały w towarzystwie eleganckiej sukienki.



Ten komplet również przypadł mi do gustu. Jest bardzo elegancki, świetnie pasujący do mojego gustu.



Ten naszyjnik spodobał mi się ze względu na długość. Myślę, że będzie świetnie pasował do czarnej, gładkiej sukienki czy nawet do białej, eleganckiej koszuli z kołnierzem.



I oto ostatnie zdjęcie. Również elegancki naszyjnik z perełkami, który idealnie nada się do sukienek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.