04 kwietnia 2013

♥ Polka dot boxes - great place for your jewellery and accessories.

Empik
Poszukując prezentu urodzinowego dla mamy natknęłam się w Empiku na urocze pudełeczka w okazyjnej cenie.
Kupiłam jedno małe (3 zł), a drugie odrobinę większe (3,90 zł).
Nie mogłam się oprzeć tej fakturze jak i żywemu kolorowi.
Poza tym uważam, że są bardzo przydatnym elementem w pokoju każdej z nas.
Jeżeli nie chcecie mieć zbyt dużego bałaganu w swojej biżuterii, ozdobach, to serdecznie polecam!
To świetne wyjście pomagające w ucieczce od zamieszania, które u mnie na przykład wcześniej miało miejsce ze względu na jeden pojemnik dosłownie na kolczyki, bransoletki, pierścionki, wisiorki, naszyjniki i ozdoby do włosów.


I found this cute boxes when I looked for a birthday gift for my mum.
I bought small one and a little bigger too.
I really like this pattern and colour.
I think it's a really useful element in our bedroom.
If you don't want to have a mess in your jewellery and in another accessories I recommend it!
It's a good way to run away from the mess.
Before I had only one box for everything!
Earrings, bracelets, rings, pendants, necklaces and hair accessories so I know something about the mess.


W większym pudełku schowałam swoje bransoletki. 


In the bigger box I have bracelets.


W mniejszym ozdoby do włosów.


In smaller are hair accessories.

3 komentarze:

  1. This box is so fun and girly!!!! <3 Btw, you must check out my new Stella McCartney Spring 2013 runway perspex soled shoes #humblebrag, guaranteed you're be mega provoked, do tell me what you think! ;)

    xx The Provoker
    http://www.the-provoker.com/2013/04/perspex-tive.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne pudełeczka! piękne kolory, pasowałyby mi do pokoju :) zapraszam:

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.