27 grudnia 2018

♥ New in.


Hej! :) Tym razem przedstawiam Wam kilka nowości, które kupiłam w ostatnim czasie. Część rzeczy udało mi się zdobyć podczas wyprzedaży. Dajcie znać, czy coś przypadło Wam do gustu. Życzę dobrej i spokojnej nocy oraz udanego weekend'u! :)

Carry

Sukienki kupiłam z myślą o pracy. Ta w dmuchawce jest lekka, zwiewna, ale mimo to świetnie sprawdza się o aktualnej porze  roku. Wystarczy zarzucić na nią ciepły sweter oraz płaszcz. Wkrótce pokażę Wam ją na sobie. Druga, to klasyczna mała czarna, urozmaicona dziewczęcą falbaną przy rękawach. Akurat ta sukienka wykonana jest z grubszego, rozciągliwego materiału. Jeśli chodzi o akcesoria, to nie mogłam sobie odmówić nowych kapci o zabawnym i jednocześnie uroczym charakterze. Poza tym, skusiłam się czapkę z pomponem, ozdobioną sztucznymi perłami.

F&F

Ciemne, dżinsowe rurki to element garderoby, którego nie może zabraknąć w mojej szafie. Dlatego też, jeśli uda mi się już znaleźć takie, które dobrze leżą i wykonane są z grubego, porządnego materiału, to długo nie zastanawiam się nad ich zakupem. Poza spodniami, wybrałam kolejne, równie zabawne pantofle oraz medalion, który już kilkukrotnie mogliście zobaczyć na blogu, jako jeden z elementów stylizacji. 

Sinsay (tutaj / here)

Powyższą koszulę również kupiłam z myślą o pracy. Spodobało mi się w niej nie tylko zdobienie w postaci sztucznych pereł, ale i lekko balonowe rękawy. Aktualnie możecie ją kupić w niższej cenie.

Diverse (tutaj / here)

Na koniec kolejne dżinsy z wysokim stanem. Leżą bardzo dobrze, mają ciekawe przeszycie z tyłu na nogawkach i również wykonane są z grubego, dobrej jakości materiału.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.