12 lutego 2019

♥ OOTD: Velvet.



Witam serdecznie! :) Mimo dzisiejszego pogodowego armagedonu, jaki nawiedził m.in. południe Polski, przygotowałam dla Was zestaw lekki, jak na aktualnie panującą porę roku. Zdjęcia są sprzed tygodnia, kiedy to strój był adekwatny do warunków atmosferycznych. Postawiłam wtedy na wiskozową sukienkę, którą połączyłam m.in. z welurową bomberką i kozakami przed kolano. Nie wiem, jak Wam, ale mnie bardzo podoba się trend na kiecki maxi zimą. Nie tylko w połączeniu z oversize'owymi swetrami, ale i krótkimi, sztucznymi futrami czy awiatorkami. Co Wy myślicie na ten temat? Koniecznie dajcie znać w komentarzu. Życzę dobrej nocy i udanego tygodnia! :)


sukienka / dress - Carry (AW'18; %; tutaj / here)
kozaki / boots - NN (sh)
kurtka / bomber jacket - C&A (AW'16; %)
torebka / bag - Reserved (AW'17; %)
kapelusz / hat - Carry (AW'15; %)







3 komentarze:

  1. Jak zawsze super look


    Zapraszam do siebie w wolnej chwili ♥
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow!!! Aż mi odjęło mowę. Wyglądasz rewelacyjnie ;) Zestaw jak najbardziej w moim stylu :) Wszystko mi się podoba, kurtka jest idealna, sukienka tak samo :)
    Z chęcią podebrałabym Ci cały look :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.