20 kwietnia 2019

♥ Rossmann -55%.



Cześć! :) W drogeriach Rossmann aktualnie trwa promocja -55% na produkty do makijażu. Pełną listę kosmetyków, objętych akcją, znajdziecie tutaj. Jeśli chcecie skorzystać z tej okazji, wystarczy, że dołączycie do Klubu Rossmann, poprzez instalację aplikacji na telefon. Dodam, że podczas zakupów, konieczny jest również wybór min. 3 różnych produktów. Promocja potrwa do 30 kwietnia i obowiązuje stacjonarnie oraz online. Jak widzicie, ja tym razem nie zaszalałam. Wybrałam głównie sprawdzone i uwielbiane przeze mnie produkty, których używam bardzo często, bo do wykonywania codziennego makijażu. Prawie wszystkie powyższe kosmetyki, doczekały się już recenzji na blogu. Na temat maskary hypoalergicznej marki Bell przeczytacie tutaj. Natomiast o korektorze Maybelline New York Instant Anti-Age Eraser tutaj, a o zestawie firmy Lovely tutaj. Jedyną nowością, na którą się skusiłam, jest matowa pomadka w płynie L'Oreal Paris Lip Paint o numerze 210 Dead Lips. To piękny odcień nude ukryty w poręcznym opakowaniu, posiadającym bardzo precyzyjny aplikator. Na tym raczej kończą się plusy tego produktu, ale dam mu jeszcze szansę, a sobie czas na rzetelną recenzję. Poza powyższym, nie wybrałam nic więcej, ponieważ pozostałe kosmetyki, którymi byłam zainteresowana można znaleźć dużo taniej, zamawiając je w drogeriach internetowych. Dajcie znać, czy Wam udało się skorzystać z tej promocji. Przy okazji, życzę zdrowych, wesołych, pogodnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych pełnych miłości i ciepła rodzinnego! :)

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. To prawda. :) Powyższy jest moim faworytem, spośród wielu wypróbowanych przeze mnie korektorów. Nie spisał się w tubce z Inglota, z Catrice w płynie, z Astor Perfect Stay, Revlon ColorStay, Maybelline Affinitone czy Kobo w płynie. Oprócz powyższego jedynie mogę polecić jeszcze Rimmel Match Perfection.

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.