06 maja 2019

♥ Blend it: Przyrząd do czyszczenia pędzli. / Brush cleaning heart.



Opis producenta

Blend it! Brush Cleaning Heart to przyrząd do czyszczenia pędzli. Dzięki niemu w szybki wygodny sposób zadbasz o czystość akcesoriów do makijażu. Brush Cleaning Heart wykonany jest z miękkiego silikonu.

Sposób użycia: Załóż Brush Cleaning Heart na dwa palce, nanieś niewielką ilość szamponu na powierzchnię z wypustkami i zwilżonym pędzlem pocieraj o powierzchnię Brush Cleaning Heart aż do wyczyszczenia pędzli. Spłucz pod bieżącą wodą.

Cena: 20-30 zł.


Moja opinia

Silikonowe "serduszko" do czyszczenia akcesoriów do makijażu, zamówiłam kilka lat temu przy okazji. Poszukiwałam swoich pierwszych pędzli kosmetycznych i stwierdziłam, że taki gadżet bardzo mi się przyda. Nie myliłam się. Ten uroczy przyrząd nie tylko pięknie wygląda, ale przede wszystkim jest bardzo praktyczny. Po pierwsze, ma wielkość dostosowaną do dłoni, dzięki czemu jest poręczny. Dodam, że pomaga w tym również elastyczny silikonowy materiał, z którego jest wykonany. Poza tym, tak, jak widać na zdjęciu, posiada trzy rodzaje wypustek, które pozwalają na dokładne wyczyszczenie pędzli. Nie tylko z podkładu, pudru czy różu, ale i pomady do brwi. Ponadto, "serduszko" jest bardzo higieniczne, ponieważ łatwo i szybko się je myje. Schnie równie błyskawicznie. Na dodatek, jest niesamowicie trwałe i solidnie wykonane. Świadczy o tym to, że służy mi już prawie, 2,5 roku. W tym czasie nie pojawił się na nim najmniejszy uszczerbek. Co ważniejsze, nie blaknie, nie farbuje, ani nie uszkadza włosia czy innych części  pędzli. Jeśli chodzi o jego dostępność, nie jest ona łatwa, bo z tego, co wiem, produkty marki Blend it! można dostać tylko w sklepie internetowym mintishop.pl. Co do kosztu, myślę, że jest on adekwatny do jakości produktu. Regularna cena wynosi 30 zł, a na promocji 20 zł. Jednak dużo tańsze wersje "serduszka", innych marek znajdziecie np. na stronie ezebra.pl oraz na aliexpress.com. Myślę, że nie jest to produkt niezbędny, ale jeśli chcecie ułatwić i przyspieszyć sobie czyszczenie swoich akcesoriów do makijażu, to, jak najbardziej polecam. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.