21 maja 2019

♥ Wesele: sukienki, kombinezony, garnitury i wiele więcej. / Wedding: dresses, jumpsuits, suits and more.



Dobry wieczór dziewczyny! :) Dzisiaj mam post, który przygotowywałam od tygodnia, specjalnie dla Was! Znajdziecie w nim nie tylko sukienki o różnych krojach, długościach czy kolorach, ale i inne elementy garderoby, które śmiało możecie założyć na wesele, poprawiny, chrzciny czy komunie. Mam tutaj na myśli kombinezony i garnitury. Poza tym, wybrałam też kreacje w większych rozmiarach oraz dla kobiet w ciąży, suknie ślubne z sieciówek czy też dla panny młodej na przebranie lub drugi dzień celebrowania tak ważnego święta, jakim jest własne wesele. Mogę się tylko domyślać, jak ciężko znaleźć idealną sukienkę. Dlatego też, mam nadzieję, że moje propozycje chociaż trochę pomogą Wam w dokonaniu właściwego wyboru. Życzę miłego oglądania oraz dobrej i spokojnej nocy! :)


Długie sukienki / Maxi dresses

Mohito / Reserved / Reserved

Reserved / Sinsay / Sinsay

H&M / H&M / H&M

H&M / Mohito / Zara

Zara / Mango / Asos

Asos / Asos / Asos

Asos / Asos / Asos


 Sukienki midi / Midi dresses

Mohito / Reserved / Reserved

H&M / H&M / H&M

H&M / H&M / Zara

Diverse / Asos / Asos


Krótkie sukienki / Mini dresses

Mohito / House / Orsay

H&M / House / Zara

Zara / Top Secret / Diverse

Asos / Asos / Asos


Sukienki w kwiaty / Floral dresses

Mohito / Asos / Asos


Kombinezony / Jumpsuits

Mohito / Mohito / Reserved

H&M / H&M / H&M

Zara / Mango / Mango

Mango / Tally Weijl / Bershka

Top Secret / Asos / Asos


Garnitury / Suits

Mohito / Mohito / Mohito

Orsay / Orsay / Zara

Zara / Zara / Zara

Zara / Zara / Zara

Green Point / Green Point / Asos


Sukienki w dużych rozmiarach / Plus size dresses

H&M / H&M / H&M

Mango / Mango / Mango

Asos / Asos / Asos

Asos / Asos / Asos


Sukienki dla kobiet w ciąży / Maternity dresses

H&M / H&M / H&M

H&M / H&M / Asos

Asos / Asos / Asos

Asos / Asos / Asos

Asos / Asos / Asos


Suknie ślubne z sieciówek / Wedding dresses from chains

H&M / Asos / Asos

Asos / Asos


Sukienki dla panny młodej na przebranie lub poprawiny / Wedding dresses to change into

Orsay / H&M / H&M

H&M / Asos / Asos

Asos / Asos / Asos

Asos / Asos / Asos

Asos / Asos / Asos

3 komentarze:

  1. Ja bardzo lubię na wesele jako gość wybierać długie sukienki. To tak naprawdę jedyna okazja by móc wystąpić w takiej kreacji :) Najczęściej zamawiam swoje stroje tutaj: website, ale będę również wdzięczna za polecenia jakiś stron dla dziewczyn plus size :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. :) Myślę, że najlepszą ofertę z sukienkami plus size ma Asos. Ewentualnie Mango i H&M.

      Usuń
  2. warto wspomnieć o tym, że konsultant ślubny po szkoleniu może nam pomóc wybrać odpowiednią sukienkę nie tylko dla nas, ale także dla druhen :) sama korzystałam z wedding plannera i cieszyłam się, że ktoś większość rzeczy załatwi dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.