13 października 2019

♥ Second hand blazer. / Marynarka z drugiej ręki.


F&F

Dobry wieczór! :) Na koniec tygodnia przychodzę do Was ze zdobyczą "z drugiej ręki", którą udało mi się kupić podczas ostatniej wizyty w sh. Nie wiem, jak Wy, ale ja jestem wielką fanką marynarek, nie tylko jednokolorowych, ale i wzorzystych. Powyższa spodobała mi się ze względu na połączenie kolorystyczne, długość całkowitą, jak i rękawów, dopasowany krój i nieco kimonowy wygląd góry. Poza tym, wykonana jest z grubszego materiału, była w bardzo dobrym stanie i kosztowała tylko kilka złotych. Nikt jej nie chciał, więc przygarnęłam ją ja. Mam nadzieję, że Wam się podoba. Życzę dobrej i spokojnej nocy oraz udanego tygodnia! :)

2 komentarze:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.