21 listopada 2019

♥ OOTD: CameLove.



Cześć kochani! :) W końcu mam dla Was nowy zestaw. Jego głównym bohaterem jest płaszcz, który spodobał mi się ze względu na kolor, krój, przyjemny materiał oraz długość. Nie przypuszczałam, że tak dobrze będę się czuła w okryciu wierzchnim, które sięga do połowy łydki. Wystarczyło spróbować, żeby się przekonać. Jeśli chodzi o dobór kolorów w tej stylizacji, stwierdziłam, że camelowy najlepiej sprawdzi się w połączeniu z czernią i bielą. By nie było zbyt nudno wybrałam wzorzystą bluzkę z falbaną oraz zamszowe botki z ciekawym wycięciem. Mam nadzieję, że podoba Wam się moja dzisiejsza propozycja. Życzę miłego wieczoru! :)


bluzka / blouse - Carry (AW'18; %)
dżinsy / jeans - Reserved (AW'18; %)
pasek / belt - Carry (AW'16; %)
kolczyki / earrings - H&M (AW'14; %)
płaszcz / coat - Femme Luxe (tutaj / here)
botki / boots - Gino Rossi (via CCC; AW'19; %; czarne / black)
torebka / bag - Reserved (AW'17; %)








10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. I'm glad that you like it. Thank you for the comment. :)

      Usuń
  2. Klasyczny a jednocześnie ciekawy fason, podoba mi się ten kołnierz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk jest świetny a cały zestaw w dobrym guście. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo elegancka stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coats and bags look great. I also bought them recently on SR.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.