03 listopada 2019

♥ OOTD: Fringes.



Hej! :) Tym razem przygotowałam dla Was nowy zestaw. Jeszcze nieco lekki, jak na aktualnie panującą pogodę, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Następnym razem pojawią się już zdecydowanie cieplejsze stylizacje. Wracając do powyższej, głównym bohaterem jest kimono wykonane z imitacji zamszu. Z racji jego koloru, stwierdziłam, że najlepiej sprawdzi się w towarzystwie czerni i bieli, stąd wiskozowa bluzka i rurki z wysokim stanem z łączonych materiałów. Reszta to oczywiście dodatki, które dopełniają cały zestaw. Mowa o kolczykach z chwostami, wełnianym kapeluszu i zamszowych mokasynach. Mam nadzieję, że podoba Wam się moja dzisiejsza propozycja. Życzę miłego wieczoru! :)


bluzka - blouse - Diverse (SS'18; %)
spodnie / pants - Mac (sh)
pasek / belt - Carry (AW'16; %)
kolczyki / earrings - H&M (SS'18)
kimono - Top Secret (outlet)
mokasyny / moccasins - Lizard (SS'18; podobne / similar)
kapelusz / hat - Carry (AW'15)









4 komentarze:

  1. Świetny outfit, bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Cieszę się, że wpadł Ci w oko.

      Usuń
  2. Sama również ostatnio zaczynam doceniać sztuczną biżuterię. Bawię się modą oraz lubię tworzyć stylizację dodatkami. "Sztuczny" nie znaczy tandetny, dlatego tak chętnie zapełniamy nią nasze szkatułki. Sztuczna biżuteria jest bardzo atrakcyjnym wariantem, gdy interesują nas ciekawe, modne akcesoria w przystępnej cenie. Bardzo ważne jest aby nie przesadzić i nie obwiesić się świecidełkami jak choinka.

    Fajnie w stylizacji wygląda fakt, ze głównym elementem ozdobnym są kolczyki. Zdecydowanie przyciągają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.