05 grudnia 2019

♥ Banggood review.


Dobry wieczór! :) Dzisiaj mam dla Was nowość od Banggood (link afilacyjny) - zestaw bransoletek (link afilacyjny), składający się z pięciu części. Został on wykonany ze stopu aluminium bardzo dobrej jakości. Poza tym, w rzeczywistości wygląda tak, jak przedstawiono na stronie internetowej sklepu. Jeśli chodzi o przesyłkę, czekałam na nią dosyć długo, bo aż około półtorej miesiąca. Jednak paczka była bardzo dobrze zabezpieczona, dzięki czemu nie doszło do uszkodzenia produktu. Dodam, że wybrałam jeszcze jedną rzecz - czarną bluzkę (link afilacyjny) z balonowymi rękawami i wiązaniem przy dekolcie. Niestety do tej pory nie dotarła do mnie, mimo że dostałam potwierdzenie jej wysyłki i zamawiałam ją dużo wcześniej niż poniższą biżuterię. Może jeszcze się to zmieni. W każdym razie, mam nadzieję, że podoba Wam się mój wybór. Życzę miłego wieczoru! :)



_________________________________________________
* post powstał we współpracy z Banggood.com / post arose in cooperation with Banggood.com

6 komentarzy:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.