29 grudnia 2019

♥ From second hand. / Z drugiej ręki.


Witam serdecznie! :) W końcu prezentuję Wam najnowsze zdobycze "z drugiej ręki". Ostatnio tego typu wpis pojawił się dwa miesiące temu. Zatem czas nadrobić zaległości. W końcu podczas ostatniej wizyty w sh, trochę rzeczy wpadło w moje ręce. Szczegóły poniżej. Miłego czytania oraz oglądania. :)

Peacocks

Ta bawełniana koszulka zwróciła moją uwagę ze względu na ciekawy nadruk, połączenie kolorystyczne, dobry skład, jakość oraz luźny krój. Poza tym, świetnie sprawdza się w pracy - jest idealna pod marynarkę oraz pasuje do czarnych eleganckich spodni, jak i dżinsów - w wersji na co dzień.

Pep&Co

Powyższy sweter znalazła mi mama. Był nowy, z metką. Spodobał mi się jego kolor - tzw. kawa z mlekiem, krój, ciekawe zdobienia w postaci frędzli oraz zabudowana góra, dzięki której niekiedy nie muszę martwić się o szalik. Zdążyłam Wam go już pokazać we wpisie ukazującym ostatni zestaw.

New Look

Kolejny sweter, który tym razem zachwycił mnie swoją ciemną barwą, a także interesującym tyłem, co możecie zobaczyć na zdjęciu. Początkowo odstąpiłam ten pulower mamie, której w ostateczności nie przypadł do gustu. W związku z tym przygarnęłam go ponownie. Co prawda jest w dużym rozmiarze, ale bardzo ciekawie wygląda, jako oversize (do obcisłego dołu - rurek lub ołówkowej spódnicy). Wkrótce zobaczycie go na blogu, jako jeden z elementów zestawu.

Boohoo

Nie mogło zabraknąć również dżinsów. Te prezentują się naprawdę ciekawie. Sięgają do połowy łydki, mają wysoki stan, szerokie nogawki oraz bardzo oryginalny, falisty brzeg w pasie. ponadto, wykonane są z grubego, porządnego denimu. Mam kilka pomysłów na ich stylizacje. W związku z tym, nie mogę się doczekać, kiedy je założę! :)

Atmosphere

Przedstawiony kombinezon został wykonany z wiskozy. Poza tym, wyróżnia się bardzo ciekawym wzorem w stylu boho oraz krojem - z przodu widać szorty, natomiast z tyłu wygląda, jak sukienka. Jest lekki i zwiewny.

Patrons of Peace

Ostatnią już rzeczą również jest kombinezon. Zwrócił on moją uwagę ze względu na kwiecisty wzór, który bardzo lubię, połączenie kolorystyczne oraz krój - nogawki, które ozdobione są falbanami sięgają do połowy łydki, a góra ładnie eksponuje ramiona oraz dekolt. Dodam, że wykonany został z rayonu.

11 komentarzy:

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.