01 stycznia 2020

♥ Thank you for 2019!


Cześć! :) Pora na małe podsumowanie minionego roku. Z tej okazji, wszystkie zestawy opublikowane w 2019, zebrałam dla Was w jednym poście. Dajcie znać, czy któryś z nich, jakoś szczególnie przypadł Wam do gustu. :)

Przy okazji, chciałam bardzo serdecznie podziękować wszystkim bliskim, którzy wspierają mnie w realizacji mojej pasji, a szczególnie autorowi poniższych zdjęć. Ogromne podziękowania należą się również markom, z którymi miałam przyjemność współpracować w roku 2019. Tj.: SuZhouFashion, NewArrivaldressBanggood (link afilacyjny), StylesNails, FeelinGirl, Femme Luxe, Biovène Barcelona, Baginning, GetNamenecklace, BmBridal (link afilacyjny), StrailBoard, Dresslily (link afilacyjny), Maxinina, FSJ shoes, NewChic (link afilacyjny), Baisiwig, Sheinhair, Wholesale Hair Vendors, Freedomsilk, Selaros, Lanbena, FYYstore, Anemoye, Tracktry, JustFashionNow, BerryLook, DressheadFashionMe, Elegrina, Silveris, Otièn oraz LadyMakeUp.

Dodatkowo, bardzo dziękuję Wam - czytelnikom i jednocześnie współtwórcom tego bloga. Korzystając z okazji, chciałam złożyć najlepsze życzenia. Oby 2020 przyniósł nam wszystkim to, co najlepsze i zaskoczył nas pozytywnymi niespodziankami, pięknymi chwilami, które będą warte tego, aby wspominać je przez całe życie. Wszystkiego najwspanialszego w Nowym Roku! Szczególnie zdrowia, radości, szczęścia, miłości, spełnienia marzeń, wytrwałości w dążeniu do realizacji postawionych sobie celów, sukcesów osobistych i zawodowych, wartościowych przyjaźni oraz wiele uśmiechu na co dzień! :)

1, 2, 3

1, 2, 3

1, 2, 3

1, 2, 3

1, 2, 3

1, 2, 3

1, 2, 3

1, 2, 3

1, 2, 3

1, 2, 3

1, 2, 3, 4

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, jak to z nią będzie w najbliższych sezonach. ;)

      Usuń
  2. Było naprawdę wiele fajnych stylizacji. :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać. Bardzo dziękuję. Również życzę wszystkiego dobrego. :)

      Usuń
  3. Great styling 2019...
    Happy new year 2020
    http://sepatuholog.blogspot.com
    Ig @wonky.pots

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much!
      Happy New Year for you too. :)

      Usuń
  4. długa czarna sukienka z drugiego rzędu to mój ulubieniec, choć oczywiście wszystkie opcje są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ten zestaw przypadł Ci do gustu. :)

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.