16 lutego 2020

♥ Femme Luxe.


Cześć! Dzisiaj przychodzę do Was z kilkoma nowościami od Femme Luxe. Pierwszą z nich jest tiulowy top w kropki, zdobiony uroczą falbaną. Myślę, że idealnie sprawdzi się w połączeniu ze spodniami, szortami czy spódnicą z wysokim stanem. Kolejnym elementem garderoby, który wpadł mi w oko, są dopasowane spodnie w modną pepitkę. Poza tym, mają wysoki stan i wiązanie w pasie, czyli cechy, które charakteryzują model paper bag. Następną rzeczą jest piękna, koronkowa mini sukienka z transparentnym tyłem. To świetna propozycja na imprezę, dla gościa zaproszonego na komunię czy dla przyszłej panny młodej - na poprawiny. Ostatnią już nowością, również jest sukienka. To model o długości midi, dopasowanym kroju i rozciągliwym materiale. Ponadto, cechuje się wiązaniem w pasie oraz dekoltem w kształcie litery "V". Mam nadzieję, że któryś z poniższych produktów przypadł Wam do gustu. Życzę miłego wieczoru i udanego tygodnia! :)












__________________

Collection:
Trousers
Corset Dress
Black Lace Bodysuit
Jeans

____________________________________________
* post powstał we współpracy z Femme Luxe /post arose in cooperation with Femme Luxe

8 komentarzy:

  1. Oh wow, I LOVE that frilly white top from Femme Luxe!


    Allie of
    www.allienyc.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I'm in love with the first top! It's so cool dear!
    Have a great day! xx

    La ilusión de Nina - http://lailusiondenina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I really like the white numbers here...
    http://sepatuholig.blogspot.com
    IG @wonky.pots

    OdpowiedzUsuń
  4. hej dostałam od nich propozycję, mogę do Ciebie napisac z pytaniami, albo możesz się do mnie odezwać:) ? mam kilka pytań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! :) Jasne, napisz proszę na maila: monika.basiaga@gmail.com

      Usuń

Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze.



Thank you very much for all comments.